Media społecznościowe w czasie pandemii

Skuteczna reklama to klucz do sukcesu! Pomagamy w SEO, tworzymy treści reklamowe i organizujemy wydarzeni firmowe! sztukaslowa.pl - sprawdź teraz!

Media społecznościowe w czasie pandemii

Media społecznościowe podnoszą świadomość marki u Klientów (fot. pixabay.com)

O tym, że media społecznościowe stały się głównym miejscem kontaktu z klientem wiadomo nie od dziś. Umiejętne wykorzystanie potencjału jaki oferują, pozwala na stworzenie reklamy, która, jak kula śnieżna, będzie zwiększać swój zasięg i docierać do szerszego grona potencjalnych klientów. To zdecydowanie pomnoży Twoje zyski!

Media społecznościowe i zarządzanie ich profilem to bardzo odpowiedzialne zadanie, ponieważ w Internecie nic nie ginie i błędne decyzje mogą ciągnąć się za marką latami. Do promowania firmy na Facebooku czy Instagramie należy zatrudniać specjalistów.

Wizerunek w mediach społecznościowych jest ważny!

Umiejętność wykorzystania mediów społecznościowych w marketingu, szczególnie w okolicznościach pandemii, pozwala firmie na uzyskanie olbrzymiej przewagi nad konkurencją. Tworzenie contentu, który angażuje odbiorcę, pozwala na stworzenie głębszej relacji i finalizację transakcji.

Obecnie wielu klientów przed zakupem sprawdza profile firmy w portalach społecznościowych i często kieruje się opiniami innych. Dlatego właśnie media społecznościowe są najlepszą wizytówką i działają jak forum, na którym użytkownicy wymieniają się doświadczeniami z firmą.

Wykorzystaj szansę – są nią media społecznościowe

Niekiedy warto wykorzystać tzw. RTM czyli marketing czasu rzeczywistego. Jest to idealne narzędzie do tworzenia contentu, często podprogowego, który dotrze do większej ilości użytkowników, ze względu na łatwo przyswajalną i niekiedy humorystyczną treść. Wplatając aktualne tematy, bądź trendy, w materiały reklamowe bardzo łatwo stworzyć post, który zaprosi odbiorcę do interakcji.

Współpracuj, aby osiągnąć cel

W grupie łatwiej dotrzeć do celu, dlatego warto zaprosić do niej influencera. Współpraca ze znaną osobą to dobry sposób na zwiększenie świadomości marki. Zasięg jaki generują takie osoby w mediach społecznościowych jest ogromny i wykorzystując go rośnie szansa na trafienie do klienta, który nigdy wcześniej o danej marce nie słyszał.  W tym punkcie warto zaznaczyć, że skuteczność współpracy zależy od osoby, którą wybierzemy. Dobrze, jeśli przed zaproszeniem influencera dokładnie zweryfikujemy jego działalność i przeanalizujemy, czy pasuje on do promowania naszej firmy i nie wpłynie negatywnie na jej wizerunek.

Kluczowe są słowa

Na rynku pojawia się coraz więcej copywriterów, jednak warto wybierać tych sprawdzonych i doświadczonych! Copywriting to tworzenie tekstu, najczęściej reklamowego bądź blogowego, który zawiera słowa kluczowe. W tej metodzie właśnie słowa grają pierwsze skrzypce. Odpowiedni ich dobór prowadzi do lepszego pozycjonowania strony w wyszukiwarce internetowej, w wyniku czego zwiększa się liczba odsłon danego wpisu.

Profile w mediach społecznościowych obecnie często zastępują blogi. Blogi czy profile tematyczne to dobry sposób na dotarcie do tej grupy odbiorców, która najbardziej nas interesuje. Można też stworzyć coś od zera, jednak jest to trudniejsze do zrealizowania i wymaga pomocy specjalisty.

Odpowiednie zarządzanie profilami w mediach społecznościowych pozwala na stworzenie wizytówki firmy, która niejednokrotnie wpłynie na decyzję zakupową klienta. Współpraca ze znanymi osobami, wykorzystanie słów kluczowych i nadarzających się sytuacji to tylko przykłady działań marketingu internetowego. Media społecznościowe stwarzają możliwość reklamowania firmy. Ważne, aby właściwie nimi zarządzać, więc jeśli nie znasz się na tym, lub nie masz czasu, zdecyduj się na pomoc specjalistów z branży.

Damian Wiśniewski

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.


Strona oraz marka sztukaslowa.pl należy do MCKD Marcin Lewicki, NIP 879-256-70-10. Wszelkie prawa zastrzeżone!
© 2020 sztukaslowa.pl - z nami będziesz widoczny!. Zbudowano za pomocą WordPress i motywu Mesmerize